sobota, 11 lutego 2012

PRZEMEBLOWANIE

Ostatnio nie miałam możliwości pisać, bo nie miałam dostępu do internetu.
Ten weekend spędzam na przemeblowaniu pokoju córki. Ma nowe biurko, nadstawkę i półkę na książki. Oczywiście najwięcej czasu spędziłam na sprzątaniu tej "stajni Augiasza".
Nikomu tego nie życzę. Znalazło się dużo rzeczy. Najwięcej było brudnych ubrań i pojedyńczych skarpetek. Do sprzątnięcia została jeszcze szafa. Ale to zostawię sobie na jutro.

Odchudzanie na razie mi nie wychodzi. Przytyłam kilo, mimo, że nie słodzę i piję dużo zielonej herbaty.
Nad innymi złymi przyzwyczajeniami nadal pracuję,by to zmienić.

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, ze córka pomaga Ci w tych porządkach! Jeśli nie to KONIECZNIE trzeba ją do niech zapędzić (nawet jeśli miałabyś potem co nieco poprawić :-)

    OdpowiedzUsuń